ب خودت استرس نده عزیزم فقط هماتوم داری هیچی نیس
انشاءالله عزیزم آجیل وسمنو بخور زیاد نه ولی بخور برا قلب بچه خیلی خوبه
منم نداشتم تا زمانی که صدای قلب فندقمو شنیدم حالم بد شد اصلا به خودت استرس نده چون سم برا جوجه کوچولوت عزیزم
شما از کجا میدونی نیست اونا خودشون دیدن گلم من فقط ساک خالی بود بدون کیسه زرده بدون قطب جنین قلب جنین هیچی گفت پوچه ولی گفت دوهفته دیگه مجدد تکرارکن که الان خداروشکر همون پوچ الان هفده هفتس
عزیزم نگران نباش زودرفتی من شش هفته بودم رفتم فقط ساک بارداری بود باز توخوبه که کیسه زرده هست اگه بد بود نمیگفت دوهفته دیگه بیا مطمعن باش که خوبه
واژینال بود ؟
لکه بینی ت مال هماتوم بوده نگران نباش انشالا هفته اینده دیده میشه
منم هیچ علائمی نداشتم تا ۷ هفته میگفتن کیسه خالیه😑🤣رفتم تخونه گریه زاری ۹ هفته دگه دلو. زدم به دریا رفتم سونو گفت عع ۹ هفته ای و تشکیل قلبه🤣🤣🤣
نه بابا این حرفا چیه شما سونو رفتی
همه چی خوبه فقط هماتوم داری
برو پیش دکترت بهت شیاف میده
دو هفته دیگه هم برو تشکیل قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.