سلام
انومالی چند هفته برم بهتره؟!

۶ پاسخ

من هفده هفته و‌یک‌روز رفتم

من طبق ان تی ۱۸هفته و۱روز

من 17 هفته و چند روز رفتم
یعنی می شه هفته 18 که خیلی مناسبه

آقای دکتر شماعی روبه روی بیمارستان فارابی
کارشون عالیه

از ۱۸ میتونی بری تا ۲۰ ولی ۱۸ تا ۱۹ بهترین موقعس

بین ۱۸تا ۲۲هستش ولی قبل ۲۰هفته بهتره

من 17 هفته و 3 روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان 🎀asena🩷 مامان 🎀asena🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق من مامان فندق من روزهای ابتدایی تولد