خانوما چند هفته برم انومالی بهتره ؟

۱۱ پاسخ

۱۸

من ۱۸ هفته رفتم

من می‌خوام ۱۹ هفته برم دکترم گفت بهتره

من خودم هیجده هفته و سه روز میرم

۱۸هفته ۳روز کلا هجده هفته به بعد همون چند روز اول هفته هحده

۱۸ تا ۲۲هفته اوکیه من ۲۰ هفته نوبت بهم داده

۱۸

من گفت تو هفته ی ۱۸ برو الانم نوبت گرفتم ۱۸ هفته و ۱روز میرم

۱۸ هفته و سه چهار روز

من هفته ی دیگه میرم ۱۸ هفته و ۴ روز میشم

۱۸هفته ۳روز کلا هجده هفته به بعد همون چند روز اول هفته هحده

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان Meylan مامان Meylan هفته هجدهم بارداری
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد