من بیست روز هست سقط کردم اول درد نداشتم امشب درد دارم کسی میدونه طبیعی است
من امروز آزمایش ntبودم باورتون نمیشه 5700شد فقط آزمایشاتم
سنو گرافی هم 5200
نمیدونم چرا اینقدر گرون شده همه چیز
دکتر گفت از ۱۸ تا ۲۲ میتونی بری
هر چه بچه بزرگ تر باشه بهتر میشه بررسی کرد
منم میخام بزارم ۱۹ هفته اینها برم
۱۸ هفته
تازه بعضی از خانوم ها میزارن 18هفته میرن
بزار بشی 17هفته برو الان بری باید هزینه کنی
بگه زود اومدی
باز 17هفته باید مجدد بری
من ۱۸ هفته و ۲ روز رفتم بازم ی کوچولو دیر چرخید ی مقدار اذیت شدم
دکتر سونو بهم گفت بهترین زمان ۱۸ هفته و ۶ روز ایناست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.