دوستان چند هفته برم انومالی بهتره

۷ پاسخ

من بیست روز هست سقط کردم اول درد نداشتم امشب درد دارم کسی میدونه طبیعی است

من امروز آزمایش ntبودم باورتون نمیشه 5700شد فقط آزمایشاتم
سنو گرافی هم 5200
نمی‌دونم چرا اینقدر گرون شده همه چیز

دکتر گفت از ۱۸ تا ۲۲ میتونی بری
هر چه بچه بزرگ تر باشه بهتر میشه بررسی کرد
منم میخام بزارم ۱۹ هفته اینها برم

۱۸ هفته

تازه بعضی از خانوم ها میزارن 18هفته میرن

بزار بشی 17هفته برو الان بری باید هزینه کنی
بگه زود اومدی
باز 17هفته باید مجدد بری

من ۱۸ هفته و ۲ روز رفتم بازم ی کوچولو دیر چرخید ی مقدار اذیت شدم
دکتر سونو بهم گفت بهترین زمان ۱۸ هفته و ۶ روز ایناست

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀asena🩷 مامان 🎀asena🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان ₖₐᵣₑₙ🧸 مامان ₖₐᵣₑₙ🧸 ۲ ماهگی
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته بیستم بارداری