خانوما چن هفته خوبه بریم سونوی رشد؟

۱۴ پاسخ

۳۰ هفته برو ک اگ خدای نکرده وزنش کم باشه فرصتی باشه برای جبرانچ

۳۲ هفته

الان دیگه برو نهایت اون هفته

من هفته شما رفتم

من فردا میخوام برم ۳۱ هفته و ۳روز

سونوی دوم انومالی هزینه ش چنده؟بعد ۲۵ باید انجام داد؟

سونوی رشد برا چیه؟

۳۲ هفته رفتم من

من یبار ۲۸هفته رفتم دوباره گف۳۲برو

دکترمن گفت ۲۹هفته برم چون اگه وزن کم باشه فرصت داری جبران کنی

۳۲ هفته خوبه

الان میتونی بری ولی ۳۴ هفته بهتره حداقل تا اون موقعه ببینی بچه چرخیده یا ن

تا ۳۲ هفته وقت داری بری

شما الان میتونید برید

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۵ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان یکی یدونم مامان یکی یدونم روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیراد💙😘 مامان هیراد💙😘 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری