خانما سزارینی شما هم هنوز خط بخیتون میسوزه؟

۸ پاسخ

ارههه

اصن هیچ حسی نداره

گاها شدید میخاره

بعلههه

بله بعضی وقتا شدید با خارش

برای من یک هفته اس شروع کرده ب درد و سوزش

اررره

سلام نه

سوال های مرتبط