خانما وایتکس کاری برای جنین بده

۱۰ پاسخ

جدی من استفاده کردم یه بار

بله خیلی خطر داره
استفاده نکن

بله خيلى

👍 بله

اره مشکل ریه میاره برای بچه

نکنی بهتره ولی اگه مجبوری از این شوینده های بی بو و ضد حساسیت ها بگیر ماسکم بزن بعدشم یه لیوان شیر بخور

من لیوان هامو وایتکس میزنم سینک دامستوس ولی سرویس چون گاز میگیره فضا بسته اس استفاده نمیکنم
دراون حد میگن مشکلی نداره گاز نگیره

آره بده

بوش خیلی تنده اره

بله.

سوال های مرتبط

مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ام بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۴ ماهگی