خانما چایی زیاد برای جنین بده

۱۱ پاسخ

نه فکر نکنم ولی کمخونی میاره کمرنگ بخور

منم زیاد چایی مبخورم روزی ۵ یا ۶ تا

روزی ۳ تا فنجون مجازه...
درکل برا جنین ضرری نداره.واسه اینکه جنین ب کافئین عادت نکنه میگن نخورید...
چون وقتی میخوری اون ب کافئین عادت میکنه و وقتی ب دنیا بیاد ک دیگ نمیتونی بهش چایی بدی.باعث سردر و حال بدیش بعد از ب دنیا اومدنش میشه

وای حالا من از روزی که باردار شدم از چایی متنفرم

كمرنگ کمرنگ بخور

کافئین داره
من ازاول بارداری هرروز فقط دوتا استکان اونم کم رنگ میخورم

منم همینطور یا با شیرینی 😁

نمیدونم منم خیلی خوردم و میخورم

من زیاد میخورم حتا خده غذا
میگن کن خونی میاره😑

یس👍🏻

چن لیوان میخوری مگ در روز

سوال های مرتبط

مامان کیان و کامیار مامان کیان و کامیار ۴ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزم مامان معجزم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی