۱۱ پاسخ

عزیزم من هفته ۲۷ رفتم سونو بهم گفت شده ۱۶ دکترم ختم بارداری داد رفتم پیش پریناتولوژ
با استراحت رسیدم به اینجا خیالت راحت راحت باشه هیچی نمیشه

من فانلینگ کاملم طول سرویکسم صفره

با استراحت مطلق و دارو میرسونی ان شاءالله
نگران نباش

عزیزم ان شالله تا نه ماه میکشونی و بچه ات بغل بگیری

پساری استراحت مطلق انشالله سر وقت خودش میزایی

الان دیگ برات پساری میزارن با استراحت مطلق عزیزم نگران نباش توکل ب خدا تا الان باهات بود ان شالله تا اخرش هم هست

عزیزم ان شاءالله که با استراحت و شیاف به هفته های اخر میرسونی
تا کی مهمه این طول سرویکس اخه☹️، کاش هممون به سلامت به هفته های اخر برسیم

برو دکتررررر

سرکلاژ که نمیکنن پصاری میزارن استراحت مطلق

برو دکترت حتما

باید بری دکتر فقطططط

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد