۷ پاسخ

وای بخدا که راست میگی😂😂استرسا زیاد والا هربار یه چیز 🥲🥲🥲فقط خدا بخیر بگذرونه بسلامتی بگذره.

چیزی در مورد باز بودن یا نبودن دهانه رحم هم بهت گفتن؟

استراحت کن پساری بزار شیاف و آمپولم استفاذه کن نگران نباش

استراحت مطلق شو شیاف هم بزار میره بالا

حتما با دکترت مشورت کن

دردیه بزرگ که گرفتارشیم

استراحت کنی چیزی نمیشه گلم

سوال های مرتبط

مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان برون عالی مامان برون عالی روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری