ی بسته قرص امگا ۳ی آهن یه کلسیم شد۱۴۰۰🫤🫤🫤

۱۴ پاسخ

مولتی ویتامین ۲۵۰۰🤦🏼‍♀️🥲

قرص یه ماهم شد ۴ تومن.
کلسیم،آهن مولتی،ویتامین و امگا، گلوکوفاژ ،d3 و شیاف پروژسترون

والا بخدا منم الان فردا دکتر دارم میترسم برام دارو بنویسه تازه بجز مولتی هام و اینا دارو برای تیروییدم دارم بخدا دلم برا شوهرم میسوزه گناه داره اونا که نمیدونستن اینقدر گرونی میشه

از من امگا۳ شد ۹۰ هزار مگه مارکا فرق داره

آره همین حدود میشن 🫠

خیلی گرونیه خدایی من هر سری واسه چکاب میرم راحت دو تومن در میاد لنتی

من که هرماه باید امپول بگیرم هزاران قرص 🥴 خیلی خرجم میشه

یه بسته شیافت ده تایی250هزارتومن🫠یعنی دونه ای 25
واقعا دلم به حال بچه هامون میسوزه اینا پوشک میخوان لباس میخوان خدای نکرده نریض بشن دارو میخوان. خداخودش یه روشنایی بفرسته برامون

اره منم هروقت میرم زیر۱نمیشه

😵‍💫😵‍💫😵‍💫

خیلی گرونیه خدایییی من هر سری واسه چکاب میرم راحتتت دو تومن در میاد😭🥲

متاسفانه همینه بله

منم الان خریدم کلسیم ۶۰۰
امگا ۴۰۰

اره خیلی گرونن واقعا

سوال های مرتبط

مامان 🩵کیان🩵 مامان 🩵کیان🩵 ۱ ماهگی
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری