۳ پاسخ

بستگی ب دکتر داره 28هفته یا 30هفته است آزمایش قند را می نویسن و سونو وزن و اینا فکر کنم سی ب بعده

من آخرین بار ۱۸ هفته انومالی رفتم برا بار بعدی ۳۲ هفته نوشته دکترم

عزیزم به دکتر بستگی داره برات بنویسه که بری

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری