۳ پاسخ

من دارم ۳قطره میدم همچنان میپره توی گلوش بخاطر همین فعلا عوضش نمیکنم همین ۳میدم

سر شیشع شماره ۳ یا ۴ خوبه

من ۴ قطره و ۳ قطره استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان لیانا نازدونه مامان لیانا نازدونه ۱۶ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی