۲ پاسخ

من ۴ روزه انجام دادم هیچ کجام درد نمیکنه اصلا هیچی ندارم 🥺

من اردیبهشت ای یو ای کردم که مثبت شد ولی خب سقط شد اخرش،ولی علائم نداشتم اصلا جز دل‌درد و کمردرد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهارم بارداری