من سزارین میخوام و از اول نداشتم
بستگی داره سزارین بخای یا طبیعی
والا من بچه اولم از اول تا آخرش داشتم و خداروشکر مشکلی هم نداشتم ولی این دفعه چون سزارینم یکی دوماه هست شاید دوبار داشتم اونم دلم واسه شوهرم میسوخت دیگه اونم میدونه این دفعه بارداریم یکم ناجوره مراعات میکنه بیچاره😂
من دو ماهی میشه نداشتم
عزیزم هرچی رابطه داشته باشی زایمانت راحتتر میشه تو کلاس بارداری تاکید دارن مخصوصا هفته های آخر
من دارم
ولی دیروز دکتر بودم
گفت نباید داشته باشی
بخاطر کیسه آب🤯
وای من هفتهای دوبار دارم
دیگه نباید داشته باشم😂
بلع هر روز
و گاها روزی دوبار😐😂
من از اول نداشتم
اره هفته ای یه بار
نداشته باشی بهتره ولی کارشوهرراه انداز باشه
تصمیم گرفتم دو ماه آخر نداشته باشم میترسم
از اول بارداری تا آخر ماه هفتم کلا سه چهار بار داشتم
من ندارم
شوهرم میترسه از کنارمم رد نمیشه که بچه آسیبی نبینه،برا پسر اولمم همین بود
من از اول داشتم تا یه روز قبل عملم
نه من از اول بارداریم نداشتم
سختم بود نمیتونستم اذیت میشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.