۱۰ پاسخ

خیلی داغ نیوده😕

شما بچتون ریفلاکس پنهان داره یا اشکار؟؟بهتر شد؟

یکی دو ساعت دیگه احتمالا خوب میشه دیگه کمپرس داغ نزار اگه میزاری زود وردار نزار بمونه

یه ذره کالاندولا بزن روش یا زینک اکساید

گرم
کافیه یه حوله‌بزاری‌زو‌بخاری تا سی بشمزی بعد بزاری رو پای بچه
خودت دست بزن متوجه میشی گرمه یا داغه
الان‌بزار هوا بخوره خنک شه این التهاب بره
این قرمزی رفت دو باره شرو کن با دقت
عجله نداریم که

وای بچه رو سوزوندی چرا اینقدر داغ گذاشتی

من فقط روز اول کمپرس سرد گذاشتم
روز دوم هیچی
مشکلی پیش میاد؟ استرس گرفتم

عزیزم کمپرس گرم‌نه داغ.تو داغ گذاشتی

بچرو سوزندی

خیلی داغ بوده؟

سوال های مرتبط