منم دکترم این ماه بهم داده ولی احساس میکنم زیاد اشتهامو باز نمیکنه🥲
اگه رفتم آنتی بهم گفتن پنچ ماهته تاریخ زایمان هم برم زدن
منم ازهمین میخورم هفته ای یک عدد
اره منم استفاده میکنم
آره خیلی خوبه
منم از اول بارداری میخورم
عزیزم کدوم دکترمیری؟؟
منم میخورم اول روزی یدونه بود حالا روزی دوتا. خاک به سرش گرونم هست 😂
خودتون میخورین یا دکتر نوشته براتون ؟؟
اره خوبه از اول بارداری دارم میخورم
اره من میخورم بوشم خوبه
سلام میگم 18هفته یعنی میشه چند ماه
منم اوایل میخوردم از این قرص
عالیه من میخورم اصلا باعث اضافه وزن هم نمیشه
منم میخورم از همین مولتی
اره خیلی خوبه
چند خریدی؟
منم همینو خوردم
منم از همین میخورم
بله پرگ مام مکمله خوبیه
من میخورم خوبه ک اشتهام زیاد شد
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.