سلام خانوما خوبین این مولتی ویتامین ها خوب هستن

تصویر
۲۱ پاسخ

منم دکترم این ماه بهم داده ولی احساس میکنم زیاد اشتهامو باز نمیکنه🥲

اگه رفتم آنتی بهم گفتن پنچ ماهته تاریخ زایمان هم برم زدن

منم ازهمین میخورم هفته ای یک عدد

اره منم استفاده میکنم

آره خیلی خوبه

منم از اول بارداری میخورم

عزیزم کدوم دکترمیری؟؟

منم میخورم اول روزی یدونه بود حالا روزی دوتا. خاک به سرش گرونم هست 😂

خودتون میخورین یا دکتر نوشته براتون ؟؟

اره خوبه از اول بارداری دارم میخورم

اره من میخورم بوشم خوبه

سلام میگم 18هفته یعنی میشه چند ماه

منم اوایل میخوردم از این قرص

عالیه من میخورم اصلا باعث اضافه وزن هم نمیشه

منم میخورم از همین مولتی

اره خیلی خوبه
چند خریدی؟

منم همینو خوردم

منم از همین میخورم

بله پرگ مام مکمله خوبیه

من میخورم خوبه ک اشتهام زیاد شد

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری