۲ پاسخ

سعی کن ویتامین دی و امگا ۳ و ویتامین آ مصرف کنی اینا خیلی بهتره زود جواب میگیری کاچی فقط چاق میکنه ارد واسه بدن ضرر داره

در دوران پریودیتو بخور اقدام نخور

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری