۶ پاسخ

نفخ روده است

ب مرور خوب میشه چون چن ماه اول سیستم گوارش ب سرعت در حال رشده

نفخ داره

باد😅😅🤣🤣🤣

نفخ داره، زیاد پاهاشو ورزش بده

پسر منم همینطوره
به نظرم صدای روده هاشه وقتی نفخ داره اینطوریه

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی