ممنونم از همتون💐
من مولفیکس استفاده میکنم و ازش راضیم
o baby
مای بیبی خیلی خوبه
من هانیز استفاده میکردم نشتی داشت لباس دخترم همششش خیس میشد.عوض کردم مای بی بی گرفتم راضی ام
من فقططط مای بیبی
من از اول مولفیکس بوده راضیم
مای بیبی جذبش کمه ، مرسی و مولفیکس واو بیبی من استفاده کردم خوبن ، مرسی رو از همه بیشتر خوشم اومد تازه دستمال مرطوب هم تو پک هاش داره
هانیز مواد مصرفیش خیلی به پنپرز نزدیکه و قواره هاش بزرگتره
من هانیزاستفاده میکنم عالیه
مای بیبی
من بین مای بی بی و مولفیکس و هانیز میتونم نظر بدم چون استفاده کردم
هانیز قطعا
من مای بیبی استفاده میکنم راضیم باید ببینی با کدوم سازگاره بدنش چون ی سری از بچه ها حساسیت نشون میدن
من مای بیبی استفاده میکنم
من کانفی استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.