مامانا چه مارک پوشک بهتره؟

۱۵ پاسخ

ممنونم از همتون💐

من مولفیکس استفاده میکنم و ازش راضیم

o baby

مای بیبی خیلی خوبه

من هانیز استفاده میکردم نشتی داشت لباس دخترم همششش خیس میشد.عوض کردم مای بی بی گرفتم راضی ام

من فقططط مای بیبی

من از اول مولفیکس بوده راضیم

مای بیبی جذبش کمه ، مرسی و مولفیکس واو بیبی من استفاده کردم خوبن ، مرسی رو از همه بیشتر خوشم اومد تازه دستمال مرطوب هم تو پک هاش داره

هانیز مواد مصرفیش خیلی به پنپرز نزدیکه و قواره هاش بزرگتره

من هانیزاستفاده میکنم عالیه

مای بیبی

من بین مای بی بی و مولفیکس و هانیز میتونم نظر بدم چون استفاده کردم
هانیز قطعا

من مای بیبی استفاده میکنم راضیم باید ببینی با کدوم سازگاره بدنش چون ی سری از بچه ها حساسیت نشون میدن

من مای بیبی استفاده میکنم

من کانفی استفاده میکنم

سوال های مرتبط