مامانا سونو رشدتون تو ۲۳ هفته شکمی بود یا واژینال؟

۴ پاسخ

برای من ۲۵ هفته نوشته .یعنی این سونوی رشد ؟

من سونو نداشتم اون هفته از ۱۸که رفتم انومالی دیگ نرفتم تااین هفته ک میخام سونو وزن برم

معمولا سنو رشد رو شکمی میگیرن
من واژینال رفتم فقط برا طول سرویکس رفتم نه چیز دیگه

شکمی
البته دکترم سونو نداد خودم رفتم ازاد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌وششم بارداری
خدا بخواد میشه خدا بخواد میشه قصد بارداری
مامان پناه جون🤰 مامان پناه جون🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری