والا من سر در نمیارم
پسره نی نی؟
نمیدونم چطور میشه فهمیده بالا یا پایین بودنشو، ولی به نظرم نافت یکم رو به پایینه اما بالای نافت بزرگتر از زیر نافته انگار بچه بیشتر به سمت بالا خودشو قوس داده
سفالیک یا بریچ شما؟
سفالیکه؟
ن خوبه که
برا منم چند روزه اومده بالاتر انگار
اما خب فشارش رو مثانم همچنان هست
خیلی بالا نیس عزیزم
بچه ت دختره ؟چقد شکمت شبیه شکم منه
بنظر میاد جاش نرماله نه بالاست نه پایین
نه عزیزم طبیعیه
نه عزیزم خوبه
نی نی دختره یاپسر؟!
نی نیت دختره؟شکم منم شبیه شکم تو ولی کوچیکتره
پایینه
ن پایین نیست خیلی
پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.