هلیای ۱۱ ماهه خوشملم 💋

تصویر
۸ پاسخ

چرا انقدر پسره😅😅😅

عزیزم ماشالله. دختر منم موهاش همینطوره همه میگن شکل پسره

عزیزم مبارک باشه با دختر من هم سن دخترتون

ای جان مبارکه

زحمت کشیدین کیک اینا گرفتین ی عکس قشنگم بگیر براش یادگاری بمونه

پسر من فقط تو خواب میخوره و اونم پنج دقیقه همشم غر میزنه و نق میزنه

ای جان خوشیحالت ک پستونک میخوره

هزار ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان ایسان مامان ایسان ۲ سالگی
مامان مانیسا مامان مانیسا ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان هلنا مامان هلنا ۱ سالگی
مامان هایلین مامان هایلین ۱۵ ماهگی
مامان الیا مامان الیا ۱۵ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی