خانوما تا چند ماهگی باید آروق بچه رو بگیریم؟؟

۴ پاسخ

تا وقتی ک خودش بتونه بشینه همون میشه شیش ماهگی

بله قشنگم تازمانی که بتونه بشینه که باد گلو بزنه

😂منم همین سوال دارم

منم تازع میخواستم همین سوالو بپرسم

سوال های مرتبط

مامان زینب خانوم مامان زینب خانوم ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی