تا چند روزگی باید اروق بگیریم؟

۹ پاسخ

از آروغ گرفتن آنقدر بدم میاد من، هر کاری میکنم نمیزنه🫠😮‍💨

فوقش تا سه ماه

تا ۶ ماهگی

عزیزم تا وقتی ک دلدرد نداشته باشن یعنی خودشون غلت بزنن دیگه اروغشون گرفته میشه

تا وقتی که بتونه گردن لگیره

وووی کی حوصله داره من تا دوهفته گرفتم الانم ی خط درمیون میگیرم بیدار میشه چون

اتفاقا سوال منم هست ، چون بوم خیلی بد آروغ میزنه.
ولی فکر کنم تا سه چهار ماهگی باید بگیریم

تا ۶ ماهگی باید بگیری

فکر کنم تا وقتی که بتونن غلت بزنن.

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان زینب خانوم مامان زینب خانوم ۱۴ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان دنیزجون🩷 مامان دنیزجون🩷 ۲ ماهگی