از آروغ گرفتن آنقدر بدم میاد من، هر کاری میکنم نمیزنه🫠😮💨
فوقش تا سه ماه
تا ۶ ماهگی
عزیزم تا وقتی ک دلدرد نداشته باشن یعنی خودشون غلت بزنن دیگه اروغشون گرفته میشه
تا وقتی که بتونه گردن لگیره
وووی کی حوصله داره من تا دوهفته گرفتم الانم ی خط درمیون میگیرم بیدار میشه چون
اتفاقا سوال منم هست ، چون بوم خیلی بد آروغ میزنه.
ولی فکر کنم تا سه چهار ماهگی باید بگیریم
تا ۶ ماهگی باید بگیری
فکر کنم تا وقتی که بتونن غلت بزنن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.