تا کی باید بعد شیر دادن اروق بگیریم🥲

۵ پاسخ

ببین من ۱۵دقیقه رو شونم نگه میدارم ۲دقیقه اروم میزنم پشتش و ۲دقیقه ماساژ میدم معده اش رو
اگه اروغ زد که هیچی نزد هم شبا به پهلو میخوابونم
یبار چپ یبار راست
چه اروغ بزنه چه نزنه ۱۵دقیقه نگهش میدارم تا شیر بره پایین

هنوز اول راهیم😂🥲تا وقتی خودش بشینه یا تکون بخوره و به راحتی آروغ بزنه

منی ک دوساعت منتظر بودم آروغ بزنه ک نزد

والانم بیداره

تصویر

هیچ وقت یک ساعت واسه آروغ زدن بیدار نبودم نصف شبی😂😂

هر چی بزرگ‌تر بشه راحت تر میزنه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان زینب خانوم مامان زینب خانوم ۱۴ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان دنیزجون🩷 مامان دنیزجون🩷 ۲ ماهگی