من موقع هایی که بچم میخوابه و حس میکنم اگه بخوام اروغشو بگیرم بیدار میشه، به پهلو میزارمش که خدایی نکرده شیر بالا اورد از دهنش بریزه بیرون حتما
اره یه دو دقیقه بزن
اگه نزد ولش کن دیگه
من بچم خیلی کم اروغ میزنه دکترش گف تا۴۰ روزگی الگو ثابتی ندارن هوا اضافی یا اروغ میشه یا سکسکه یا باد روده و خارج مبشه
بعلهههههه
خو میخابه ینی بیدار میشه
اره اروغ بزنه ک دل درد میگیزیه خودتو اذیت میکنه
آره عزیزم ، چون ممکنه بعدش بخوابونی بالا بیاره برگرد داخل گلوش و اینکه کلا دل درد میشه و دفعه بعد درست شیر نمیخوره . احساس سیری کاذب میکنه و کامل شیر بعدی رو نمیخوره .
اره اگه نگیری دل درد میشه
بله... اما اگه حجم شیر زیاد نبود و خواب بود بچه بزار بخوابه... بعد از خواب هم میتونی آروغ بگیری...
اگر بگیری بهتره عزیزم
بله اگه اروق نزنه دلدرد میگیره
اره هر سری شیر میدی حتما اروغشو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.