خانما روزای اولم باید حتما آروق بچه رو بگیریم ؟

۹ پاسخ

اگر نگیری خدایی نکرده نفسش بند میاد برادرشوهر من نوزاد بود اروغش نگرفتن خوابیده بود یعد نفسش بند اومد سیاه شد کل تنش اورژانس اومد به دادشون رسید

حتما حتما حتما بگیر که بچه کولیک و رفلاکس نگیره

اره دیگه
وگرنه یهو دیدی سیاهو‌ کبود شد😐🙊

مهم الان حتما باید بگیری

اره باید آروق بزنه

آره از اول باید بگیری والا همش بالا میاره.

اصلا ازاول بایدبگیری،هروعده شیرمیخوره

اره.

همه روزی

سوال های مرتبط

مامان زینب خانوم مامان زینب خانوم ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی