سلام
خانما تا کی باید آروق نوزاد و بگیریم ؟؟

۳ پاسخ

تا وقتی غذا خور بشه

از یه جایی به بعد خودش میزنه
من دخترم الان خیییلیی راحت تر از روزای اول اروغ میزنه.. روزای اول واقعا پیر میشدم تا بگیرم اخرم نمیزد.

تا وقتی بتونه بشینه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان زینب خانوم مامان زینب خانوم ۱۴ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی