سلام به همه ، به نظرتون اسم هرمان قشنگه ؟

۳ پاسخ

آوایی خوبی داره ولی معناش درد و رنج نیست؟؟ یا من اشتباه میکنم؟

از تلفظش خوشم میاد

پسرونه است؟

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی
مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری