سلام به نظرتون اسم بهناز قشنگه

۱۰ پاسخ

پناه مهوا مهدا دلارز عسل نبات آیسل آیسو رستا
و هزاران اسم زیبا دختر
خداوکیلی نزاری بهناز بزرگ بشه گناه داره افسرده میشه

باعزض معذرت نه

اسم منه😍خیلی دوسش دارم و خاصه
نظرات این دوستان که نوشتن نه رو‌با اسم خودشون مقایسه کردم دیدم سلیقشون مثل اسماشون زشته
تو اين ٢٧سال فقط همه تعريف كردن از اسمم
از خانوادم ممنونم بابت سليقه خاصشون☺️

قدیمیه

سلام
خیلی قدیمیه

اسم بروزی نیست خب سالیان قبل بیشتر این اسمو انتخاب میکردن

نه،،,,

آخه نمیگن بهناز صداش میزنن بناز

برای بچه میخوای بزاری نه چون خیلی بزرگانس

ن نذاری بهناز.بزرگ بشه اعتماد ب نفسش از دست میده
این همه اسم زیبا

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان نویار مامان نویار ۵ ماهگی
مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد