۴ پاسخ

نه عزیزم منم برای۲۵ گفته برو

شمال الان دوازده هفته کامل نیستی دوازده هفته و دو روز میگن بهترین زمانه برای انتی

نه دیگه میشی ۱۲هفته و ۲روز که بهترین تایمش همین موقع هاس

یجورایی یعنی ۱۳ هفته میری
فکر کنم از ۱۱ تا ۱۳ هفته میرن
شما نسخه پزشک داری، داخل نسخه اعلام نشده حتما ۲۵ برو
من فکر کنم میتونی زودتر بری
من ۱۲ هفته ۲ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری