دکترم بهم سونو انتی نوشت گفت آزمایشش اختیاریه ؟یعنی نرم

۷ پاسخ

سونو انتی بدون آزمایش اصلا فایده نداره که! آزمایش ش واجبه نه اختیاری
آزمایش سونو آنومالی اختیاریه نه انتی!

دکترمن گفت سونو بدی آزمایششوندی بدرد نمیخوره باید دوتاشو باهم انجام بدی

من سر بچه اولم رفتم دقیق تر
سندروم داون و چیزای دیگه هم بررسی می‌کنه ولی خب گرونه فکر کنم

من یر دو تا فرزندم دکترم گفت نمیخاد ازمایش فقط سونو هاتو برو دقیقا همین کارم کردم

من امروز هر دوتاشو رفتم
هزینه آزمایش شد ۱۱۰۰ سنو هم ۱ تومن
بری خیلی بهتره

نه حتما بعد سونو همون روز ازمایشش بده مهمه

بری دیگه خیالت راحته

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری