۶ پاسخ

من پنجاه روزه هنوز لکه بینی دارم

من ۳۶ روزه تموم کردم

قرص کمر از عطاری بگیر کمرت رو بچسبون

من ک خونی نمیاد راحتم

۴۰ روز هی کم میشه زیاد میشه

من دل تنگ‌پریودی شدم خیلی😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️🥺 مامان پناه❤️🥺 ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی و آیدا مامان امیر علی و آیدا ۴ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی