خانوما جواب این آزمایش رو میدونید؟

تصویر
۳ پاسخ

مال خودته یا نوزاد...چون بیلی روبین عامل زردیه نوزاده ولی دوز رفرنسشو واسه بزرگسال زده گفتم شاید بیلی روبین خودت بالا رفته

زردیش ۷.۷ ه گروه خونیشم O+

زردیش هفته فک کنم

سوال های مرتبط

مامان شایسته و ترانه مامان شایسته و ترانه ۵ ماهگی
مامان نازگل مامان نازگل ۶ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی