سلام خانوما من طول دهانه رحمم ۳۲ بود.خوبه؟

۴ پاسخ

من سی بودم گف لب مرزه ، هر هفته میرم چک میکنم پایین نیاد

سلام بله اگر واژینال این بود خوبه ، رعایت کنید پایین تر نیاد

اگه بستس مشکل نیس البته واژینال مهمه ن شکمی

بله.

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری