دختر منم داره شاید خودش با ناخن زده دختر من وقتی ب دنیا اومد من هی نگاهش میکردم از دور دیدم خودش دست انداخت تو صورتش بالا چشمش قرمز شد چیزی نیست
دختر منم داره گلم
ولی الان کمرنگ شده ب خودش فشار میاره دوباره قرمز میشه و میره
دختر منم هم وسط ابروهاش هم رو چشمم داره🥺
برا دختر منم همین جور قرمز هست
دختر منم داره طبیعیه بزرگ شن میره
طبیعیه عزیزم بعد چند ماه از بین میره
بعدها میره من دخترم عین انگشتر بود تو انگشت کوچیکش چقدر زیبا بود کاملا رفت هیچی ازش نموند
قبل اومدنش فرشته بوسش کرده🥲
خداحفظش کنه ..دلم ضعف رفت🤗
دختر منم داره حتی رو بینیش و وسط دو ابرو و بالای لبش انگار از اون بالا تا پایین یه خط کشیدی قرمزه حالا کمرنگ شده
طبعیه منم اینجوریه
اکثر بچه ها دارن دلم آب شد براش 😍😍😍😍 خدا حفظش کنه ماشاالله
اگر زایمانت طبیعی بوده فشار زایمانه
پسرمنم اینجوریه
دختر منم داره
پسر منم اینجوریه
وای خدا قربون چشمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.