قرص اسیدفولیک شما تا چن هفته خوردید؟

۱۰ پاسخ

من‌تا ۱۹ هفته

تا آخر ۴ ماهگی به بعد هیچ تاثیری ندارع

من تا هفته ۱۳ ، بعدش قرص های دیگه ای داده که توش اسید فولیک داره گفت دیگه اسید خالی رو نخور

۱۶ کامل

۱۳ هفته

تا۱۵هفته

تا۱۴هفته

من همچنان میخورم

نت ۱۶ هفته

۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان نیکا🥥🧸🌙 مامان نیکا🥥🧸🌙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد