سلام این گرمیا واسه چیه رو بدن نوزاد

تصویر
۳ پاسخ

شاید حساسیت ب چیزی داشته خوردید شیرش دادید

اگرشیرخودتومیخوره احتمالاتوچیزی خوردی رفته توی شیرت این خورده فلفل سیر باقلا

حتماخیلی بدنشوگرم گرفتی.گناه داره الان خارش دارن براش پمادبتامتازون بزن میرن.عرق کاسنی باآب قاطی کن بده بخوره خوب میشه.پسرکوچیکم اینطوری بود.دکترگفت آستین دارتوخونه تنش نکنم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی