من ویارم خیلی شدیده و خیلی اذیتم می کنه چه قرصی بخورم حالم خوب میشه

۳ پاسخ

ویتامین ب ۶ میگن خوبه منم شدید اذیت میشم هنوز نگرفتم

عزیزم تحمل کنی باید
هممون این روزا رو داریم میگذرونیم
می‌دونم سخته ولی ارزششو داره😍🤎

ویتامین ب ۶

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری