هیچی😂
فقط وایسا دو سه هفته دیگه خوب میشی
منکه هیچی روم تاثیر نمیزاره همیشه حالت تهوع دارم
من میگم آبشو بخور چون تاحالا تو عمرم سیرابی مزه هم نکرده بودم اولای بارداری اینقدر اذیت بودم ک آبشو یکم خوردم میگو هم اوردم تو برنامه م دیگه از اون روز بالا نیوردم
سیرابی برو بیرون بخر ک تو بوش زیاد نباشی یا مامانت بپزه برات بیاره دماغتو بگیر آبشو یکم بخور چند بار ک بخوری کلا اب رو اتیشه یا میگو بخر اونم برا تهوع عالیه مصرف هفتگیش
من دکتر گفت ابو بجوشون بزار یخچال سرد شد فقط از اون اب بخور قبل صبحانه و قبل شام قرص پنتوپرازول۲۰ بخور بعدشام اسیدفولیک بعدش یدونه قرص اندناسترون
من میخورم خوبم
لیمو و ویتامین b6
هیچی رو من تاثیر نداره
بيسکوئيت ترد
چوب شور بخور ناشتا
قرص متوکلوپرامید هر ۱۲ ساعت دکتر داده بود اوکی بود
سیرابی رو شنیدم میگن کامل قطع میکنه
تو تایپیکهای من هست بخون
صبح به صبح موز بخور
ویتامین ب ۶ مصرف کن
سیرابی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.