بچها چایی خیلی کمرنگ میشع به بچه ۷ماهع؟؟

۸ پاسخ

عزیز همین اولی چای خورش نکن😅

تا دوسالگی ممنوعه

نهههه کم خونی میگیره

منم میدم به دخترم بیشتر آبجوش میریزم

دختره من میخوره
عاشق چاییه😂

نه عزیزم نده اصلا

کم خونی میگیره

ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 ۱ سالگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی