۲ پاسخ

باید سرد بخوری ، لیدی میل رو تو شیر سرد بریز اینجوری وینامینش از بین میره و بعد یه بویی میده کم کم زده میشی ازش

نه من تو داغش نمی‌کردم همینجوری معمولی قاطی میکردم می‌خوردم

سوال های مرتبط