سلام میشه بگین ازمایشم چطوره نگرانم

تصویر
۱ پاسخ

عزیزم ریسک داری، ولی اصلا نگران نباش و استرس نداشته باش،برای منم همین بود که سلفری دادم و امروز جوابش اومد که خوب بود🙏🏻برای شما هم همینه

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته هجدهم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوگند و محیا مامان سوگند و محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان ثنا و پناه مامان ثنا و پناه ۴ ماهگی