سلام خانوما میشه آزمایشم وببینید بگین چطوره

تصویر
۲ پاسخ

همه چی خوبه خداروشکر
رویان آزمایش گرفتی؟؟

خوبه crlنباید زیر 30بیاد که مال تو 60هست خوبه . ntهم 1/66هست . که نباید بالای دو باشه

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وسوم بارداری