۱۲ پاسخ

سلام به همگی توی بارداری میشه قرص سرماخوردگی خورد,؟؟

یا آخرش

بزارم اول 18

ن نمیرم تا 18

من 17هفنه برم جنسیت معلوم

خیلی هم عالی

جنسیت بهتون گفت

سلام شما 16هفته رفتین

تصویر

۱۸هفته واروزبودهزیزنشم ۱۷۰۰هزارتومان شدیزد

عالی
چقدر شد هزینه اش؟ چند هفته انجام دادی؟

خوبه....

خداروشکر خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنه مامان آنه ۵ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی