۷ پاسخ

نه یبوست نمیاره

شیر خشک میدید؟

نه نمیاره بزن تو اینترنت بخون متوجه میشی

روزی سه بارگفته بده من صبح و شب میدم بهش

🙂پدی لاکت برا دستگاه گوارشه که قشنگ کار کنه ن اینک تازه جلو مدفوع رو بگیره
و برای رفلاکس هم خوبه

پدی لاکت اسهال میاره و ضد نفخ رفلاکس و کولیک و برای ناراحتی های گوارشی هست
من راضی ام زمانی که باد تو شکمشه دیگه به خودش نمی پیچه ببخشید بادو خالی میکنه راحت و یبوستم نشده و روونه

من از دکترش پرسیدم گف نه یبوست نداره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۱۶ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۵ ماهگی
مامان رایان  🍭 مامان رایان 🍭 ۵ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی