چه پوزیشنی برای بارداری خوبه

۵ پاسخ

پوزیشن مهم نیست
آرامش درحال اقدام مهمه

عمیق داگ استایل😁

پوزیشن مهم نیس،روز ۱۴ بعد پریودت ،ساعت ۶ صبح رابطه داشته باش و ۲ ساعتم پاهاتو بده بالا و خوابت نبره
احتمال بارداریت خیلی بالا میره،اینو یکی از دکترای قدیمی تهران بهم گفت الانم دخترم ۳ ماهشه،اینکارو انجام بده حامله میشی

حداقل یک هفته انجام نداده باشید اون روز هم چیزهای شیرین نخور تا بدنت سریع اسپرمو جذب کنه ولی به همسرت روز اقدام موزشیرین و نیم ساعت قبل اقدام قهوه و زعفران بده .پوزیشن عادی رو برو بعدش شیب ایجاد کن که بره داخل.

واقعا هیچی مثله آرامش مفید نیست

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری