حالت تهوع نشونه بارداریه موفقه؟

۷ پاسخ

چند هفته ای

نه تهوع هفته پنج شش به بعد تازه شروع میشه

عزیز دلم شما باید مجدد تست بدی عدد باهاتون کم بوده
و اینک سونوگرافی هم برو
چون سن بارداری تون رو نمیدونین سونوی واژینال احتمالا دیده بشه

مبارکه عزیزم خودت میخواستی یعنی جلوگیری نداشتی؟؟ نلا شیرخشک میخوره ؟

من اصلا نداشتم ربطی نداره

ربطی ندارع

نه عزیزم ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۱ سالگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ سالگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی