۸ پاسخ

انقدر زیاد بخریم که چی بشه
من سایز 5 میخواستم پیدا نکردم 🫤

خوب مثلا ده تا بسته هم خریدیم بعدش چکار کنیم ،اصلا نباید احتکار کنیم من یک روز کل تهران رو دنبال مولفیکس ۵ بودم

نیست اصلا که بخای بخری

بعد یسریا حمله میکردن که چرا زیاد خریدی همینجوریم کم میاریم

میخوان چیکار کنن از این گرونتر

بسته ای 660شده

مطمئن هستی گرونتر میش

گرونترررررر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی